کارشناسی رنگ و بدنه خودرو | کارینا

با توجه به اینکه برخی از قطعات خودرو مصرفی بوده و مدت عمر محدودی دارند و بر روی قیمت خودرو تاثیر قابل توجهی دارند لذا در صورت عدم توجه کافی در بازه زمانی مشخص به یکی از عوامل آسیب به خودرو تبدیل می گردند که استفاده از خدمات کارشناسی خودرو کارکرده را در هنگام خرید و فروش خودرو توجیه پذیر می نماید.

هدف از ارائه خدمات کارشناسی خودرو این است که به شما را در انتخاب خودرویی سالم، با مشخصات فنی مناسب و ارزشمند یاری برساند.

از سخت‌ترین بخش‌های کارشناسی خودرو می توان به کارشناسی فنی خودرو اشاره کرد زیرا کارشناسی این قسمت از خودرو نیاز به دانش مکانیکی خودرو و آشنایی کامل از قطعات بکار رفته در موتور دارد.

برچسب ها: کارشناسی خودرو در محل , کارشناسی قیمت خودرو , کارشناسی رنگ و بدنه خودرو , کارشناسی فنی خودرو , کارشناسی تخصصی خودرو , خدمات کارشناسی خودرو کارکرده ,

[ بازدید : 31 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 26 اسفند 1399 ] 13:01 ] [ ادمین پیامسرا ]

[ ]

تاثیر رپورتاژ در سئو سایت

کاربران دنيای مجازی، هر روز با حجم زيادی از تبليغات روبرو هستند. و حساب، کسب‌کارها به روش‌های تبليغاتی جديدی نياز داشتند که بتواند بدون مزاحمت، توجه کاربران را به خود جلب کند.
در ميان همهمه دنيای بازاريابی، تبليغاتی به نام رپورتاژ آگهی مطرح شد که امروز بسياری از کسب و کارها، به خصوص تجارت‌های اينترنتی برای بهبود وضعيت کسب و کار خود استفاده می کنند.

رپورتاژ آگهی چيست؟

رپورتاژ آگهی ( Advertorial) به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش ارائه شود. به اين صورت که کاربران تصور کنند يک گزارش بی طرف به آن ها ارائه می‌شود، در حالی که آنچه آنها می‌بينند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی سازمان يافته برای تقويت جنبه‌های ذهنی يک محصول يا خدمت در ذهن آنها است.
درواقع رپورتاژ آگهی يک خبر تبليغاتی است که در قالب يک مصاحبه يا گزارش و يا مقاله در سايت‌های پربازديد منتشر می شود که شامل تيتر، متن و عکس و لينک فالو است.
خرید رپورتاژ در سایت و خرید رپورتاژ در وبلاگ های ارزان همواره مورد استقبال بسیاری از کاربران اینترنتی بوده است.و کاربران برای معرفی محصولات و کسب کار خود از آن بهره میگیرند.

خرید رپورتاژ از گروه تبلیغاتی بک لینک وب:
مجموعه ی تبلیغاتی بک لینک وب با دارا بودن سایت هایی با سابقه ی بالا و آی پی های مجزا و وبلاگ های متنوع که دائما در حال به روز رسانی میباشد در زمینه ی قبول تهیه ی متن رپورتاژ مطابق با تکنیک های سئو ,سفارش رپورتاژ آگهی و سایر فعالیت های تبلیغاتی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز میباشد
راه های ارتباط با ما :
021-66638140
0935-1440404

تهیه ی متن رپورتاژ

برچسب ها: رپورتاژ , خرید رپورتاژ , تاثیر رپورتاژ در سئو ,

[ بازدید : 33 ]


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 10 دی 1399 ] 11:52 ] [ ادمین پیامسرا ]

[ ]

آموزش شیرینی پزی

تاریخچه شیرینی پزی :

شيرينی به خوراکي اطلاق می شود که اصلی ترين ماده اوليه آن را شکر يا ساير قند های مصنوعی تشکيل دهد و در تعريف به قدری گسترده است که می تواند انواع شکلات را نيز در بر بگيرد. ديگر مواد اصلی اغلب شيرينی ها علاوه بر شيرين کننده های مصنوعی، آرد و تخم مرغ است.
انواع شيرينی بر اساس ساختار و مواد تشکيل دهنده آن ها شيرينی تعاريف مختلفی دارد و مي توان بر اساس ساختار و مواد تشکيل دهنده دسته بندی هاي متفاوتی برای شيرينی ترتيب داد.
تاريخچه شيرينی پزی در فرهنگ غذايی ايران معاصر قدمتی طولانی دارد. پختن شيرينی به مناسبت‌های مختلف از تولد و عروسی و مراسم ختم گرفته تا مهمانی و دورهمی و حتي يک مهمانی دوستانه عصرگاهی و به جز اين‌ها مصرف آن به صورت روزانه با انواع چای و قهوه آن‌قدر اهميت دارد که هر منطقه‌ای در ايران شيرينی خاص خودش را دارد. اين شيرينی‌ها معمولا به عنوان سوغاتی آن‌قدر دست به دست شده‌اند که حالا ديگر تمام مردم ايران می دانند قرابيه تبريزي مشهورترين شيرينی منطقه آذربايجان شرقی است و لوزی و شيرينی اتابکی مخصوص قزوينی‌هاست.

برچسب ها: دکور کیک , کوکی , آموزش دکور کیک , آموزش کوکی , شیرینی پزی ,

[ بازدید : 118 ]


ادامه مطلب

[ يکشنبه 23 آذر 1399 ] 12:12 ] [ ادمین پیامسرا ]

[ ]

دندانپزشکي خانم دکتر مائده پورنصير

دندانپزشک، پزشکي است که در زمينه پيشگيري، بررسي علائم و درمان بيماري هاي دهان و دندان تخصص دارد. او به درمان بيماري هاي دهان و دندان ، جلوگيري از پيشرفت اين نوع بيماري‌ها و بالابردن ميزان بهداشت دهان و دندان مي پردازد. البته در سال هاي اخير مباحث جديدي مانند زيبايي دندان وارد حوزه کاري دندانپزشکان شده است.انجام تمامي خدمات دندانپزشکي فوق تخصصي در گلسار رشت توسط خانم دکتر مائده پورنصير
مقاله زير جهت آشنايي بيشتر شما با چند اصلاح دندانپزشکي آماده شده است:

برچسب ها: دندانپزشکي , پيوند استخوان , اوردنچر , ايمپلنت دندان , دکتر مائده پورنصير ,

[ بازدید : 36 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 17 آذر 1399 ] 12:47 ] [ ادمین پیامسرا ]

[ ]

قیمت انواع گرد آلومینیوم

آلومینیوم دارای مقاومت مکانیکی بالا، مقاوم در برابر اکسیداسیون، چکش خوار، قابل انعطاف، شکل پذیر، ضدزنگ، هادی جریان الکتریسیته و رسانای خوبی برای گرما می باشد و به عنوان دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز شکل پذیر شناخته می شود. وزن آلومینیوم تقریباً یک سوم وزن فولاد، مس و برنج است و مقاومت، آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است. همچنین بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است. بعلاوه، این عنصر غیر مغناطیسی، بدون جرقه، دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز انعطاف‌پذیر است.

اگر چه آلومینیوم یکی از جدید ترین فلزات معمول و متداول بشمار می آید ولیکن یکی از پر مصرف ترین فلز غیرآهنی است. بزرگترین تولید کننده و مصرف کننده آلومینیوم در جهان، کشور چین می باشد.
آلياژ آلومينيوم سخت شده در اثر رسوب است که حاوی منيزيم و سيليسيم به عنوان عناصر اصلي آلياژی آن است. اين آلياژ در ابتدا "آلياژ 61S" نام داشت و در سال 1935 ساخته شد. اين دارای خواص مکانيکی خوبی است ، قابليت جوشکاری خوبی از خود نشان می دهد و معمولاً اکسترود می شود . اين يکی از رايج ترين آلياژهای آلومينيوم براي استفاده های عمومی است.خواص مکانيکی 6061 بستگی زيادی به حالت يا عمليات حرارتی مواد دارد.
برای گرفتن قيمت گرد آلومينيوم 6061 در بازار می توان از طريق فروشگاه های معتبر اقدام کرد که اين کار با استفاده از سايت های اينترنتی بسيار مناسب تر و مقرون به صرفه تر از ساير روش های خريداری می باشد.

برچسب ها: قیمت گرد آلومینیوم , آلومینیوم , قیمت آلومینیوم ,

[ بازدید : 35 ]


ادامه مطلب

[ چهارشنبه 12 آذر 1399 ] 9:58 ] [ ادمین پیامسرا ]

[ ]

ادوات ضروری پیپ

در هنگام خريد پيپ يك سری لوازم جانبي هست(ادوات پيپ) كه بايد خريداري شود

در این مطلب 3 عدد از اداوت ضروری پیپ را معرفی میکنیم :

کیف پیپ چرمی :

كيف های پيپ معمولا از چرم طبيعی و به صورت دست دوز که چرم طبيعی ايراني بهترين گزينه می باشد .كه بسته به كارايی جهت حمل و نقل يه كيف و جهت ساماندهی و مسافرت كيف های متفاوتی استفاده می شود.

برچسب ها: ادوات پيپ , پیپ , وب سايت تخصصي پيپ ,

[ بازدید : 20 ]


ادامه مطلب

[ شنبه 8 آذر 1399 ] 9:30 ] [ ادمین پیامسرا ]

[ ]

فروشگاه لوازم نظافت پیپ|پاسارگاد تاباک

برای پاک کردن پیپ به چه وسایلی احتیاج داریم:
1-نخ تمیز کننده پیپ:
نخ به دوگونه زبر و نرم عرضه می گردد. در صورتی که پس یک یا دو اسموک پیپ خود را تمیز می کنید از نخ نرم استفاده کنید و در صورتی که دیر به دیر پیپ خود را نخ می کشید از نخ زبر استفاده کنید.


نخ تمیز کننده پیپ - پاسارگاد تاباک2 -مایع تمیز کننده پیپ:
بخش اعظم مایع های تمیز کننده اتانول است و الباقی سایر موادی که می تواند به بهتر پاک شدن پیپ شما کمک کند. در صورتی که از مایع تمیز کننده ایرانی پیپ استفاده کنید نتیجه رضایت بخش تر خواهد بود. مایع دیفیوزر علاوه بر پاک کردن قیمت دهنی و چوبی کمک می کند تا طعم تلخ و بوی بد پیپ از آن جدا شود.
روش استفاده از مایع دیفیوزر پیپ هم بسیار آسان است. ابتدا مایع را داخل لوله دهنی اسپری می کنید تا از سمت دیگر مایع بیرون بریزد، سپس با نخ تمیز کننده آنرا خشک می کنید. همین کار را برای داخل لوله چوبی پیپ و قسمت آتشگاه هم باید انجام بدهید. اکثر لیکوید دیفیوزر ها قدرت پاک کردن جای آتش از روی پیپ را هم دارند، فقط کافیست روی قسمتی که در اثر آتش سیاه شده است اسپری کرده و سپس آن را یک دستمال خشک کنید تا بتوانید کم کم اثر آتش را محو کنید.

برچسب ها: مایع تمیز کننده پیپ , نخ تمیز کننده پیپ , فیلتر پیپ , ریمر پیپ , پولیش پیپ ,

[ بازدید : 46 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 24 شهريور 1399 ] 10:42 ] [ ادمین پیامسرا ]

[ ]

انتخاب توتون مناسب برای پیپ

در این مقاله اول بصورت مختصر و مفید به تاریخچه پیپ پردازیم :
تاریخچه پیپ بعنوان وسیله ای جهت مصرف تنباکو به سال ها پیش از این باز میگردد .
به نظر می رسد که همه چیز مدیون John Rolfe است که در سال ۱۶۱۲ میلادی الهام بخش کاشت و پرورش بذرهای توتون در ویرجینیای آمریکا بوده .اولین محصول وی که بنام Nicotina Tabacum معروف بود به دلیل اینکه نسبت به گونه آمریکای شمالی خود که دارای طعمی بسیار زمخت و تند و تیز بوده ، طعم ملایم تر و در عین حال دلچسب تری داشته ، خیلی زود در انگلستان و دربار بریتانیا مورد استقبال قرار گرفت و بزودی صادرات و انتقال تنباکوی ویرجینیا در تناژ بسیار بالا به انگلستان در حدود سال های ۱۶۱۶_ ۱۶۱۷ بصورت امری عادی و معمول درآمد .
در سال ۱۶۲۰ چیزی در حدود ۴۰۰۰۰ پوند تنباکوی ویرجینیا راه خود را از طریق رودخانه Jame River ویرجینیا و اقیانوس آتلانتیک به سوی اسکله های شهر لندن باز کرد.بیشتر حجم این توتون پیپ به شکل مصرف داخل پیپ مورد استعمال قرار میگرفت و به همین دلیل در حدود ۴۰۰ سال پیش سونامی استفاده از پیپ و توتون انگلستان و در پی آن اروپا را فرا گرفت .

برچسب ها: خرید توتون پیپ , بهترین توتون پیپ , انتخاب توتون پیپ , فروشگاه توتون پیپ , توتون پیپ ایرانی ,

[ بازدید : 406 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 24 شهريور 1399 ] 10:41 ] [ ادمین پیامسرا ]

[ ]

راه های تشخیص سیگاربرگ تقلبی

با توجه به افزایش سوء استفاده و ورود سیگار های برگ تقلبی به بازار بد نیست به یکی از روش های تشخیص سیگار برگ های اصل کوبایی بپردازیم :
شاید ندانید اما در تمام بسته بندی های چوبی سیگارهای کوبایی تعدادی کاغذ داخل بسته بندی وجود دارد .
جدا از اینکه بر روی این کاغذها یک سری مشخصات و تاریخچه و تبلیغ و ... نوشته شده است جهت ارائه به مشتری که مسلما از با کیفیت ترین کاغذ و چاپ بر روی آنها استفاده شده است که گاهی به حد لاکژری و حتی طلاکوب هم میرسد ، یکی از دلایل استفاده از این کاغذهای روغنی اثبات اصالت سیگار است !
به این صورت که در بسته بندی های اصلی ، بعد از باز کردن بسته بندی سیگار و به محض اینکه این کاغذ روغنی را بیرون آورده و بر روی کف دست قرار دهید ، حرارت دست باعث می شود که کاغذ به حالت لول شده درآید .
اگر چه شاید این موضوع یکی از روش های اصالت بسته بندی سیگارهای کوبایی است اما تنها راه تشخیص نیست و نمیتوان فقط به این مورد جهت اصالت سیگار اکتفا کرد ، چرا که :
اولا ، در بازار ایران سیگارها معمولا بصورت یک نخ فروخته می شود پس خریدارها دسترسی به بسته بندی سیگار ندارند .
دوما ، اگر هم به بسته بندی دسترسی داشته باشید ، به دلیل وجود کفتارهای دنیای تجارت این امکان وجود دارد که از کاغذهای بسته بندی های اصلی سیگار در بسته های سیگارهای تقلبی استفاده شده باشد .
مهم : با اين اوصاف به اين كاغذ نمي توان اطمينان كرد
پس پیشنهاد می شود که از فروشگاه های قابل اعتماد و با سابقه ای درخشان و شناخته شده در این زمینه خرید کنید

اصلی یا تقلبی !؟

برچسب ها: سیگار برگ , سیگار برگ کوبایی , سیگار برگ اصل , سیگار برگ تقلبی ,

[ بازدید : 52 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 24 شهريور 1399 ] 10:39 ] [ ادمین پیامسرا ]

[ ]

انجمن پیپ ایران

حتما شما هم شنیدید
کلوپ
فوروم
انجمن
بله در همه جای دنیا افرادی با علایق خاص و مشترک
در یک کلوپ دوره هم جمع می شوند
اواخر دهه هشتاد بود که ماسترو رحیمی پایه های
انجمن پیپ ایران را در فیسبوک بنا نهادند

برچسب ها: پاسارگادتاباک , انجمن پیپ , پیپ , انجمن پیپ ایران ,

[ بازدید : 33 ]


ادامه مطلب

[ دوشنبه 24 شهريور 1399 ] 10:38 ] [ ادمین پیامسرا ]

[ ]

ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]